Prodejní místa a vstupenky

Rezervace vstupenek online ZDE

Dům kultury Akord Ostrava-Zábřeh, s.r.o.

Adresa: náměstí SNP 1, 700 30 Ostrava-Jih
T.:+420 596 7­62 511
E: info@dk-akord.cz

Ostravský informační servis, s.r.o.

Pobočka Elektra
Adresa: Jurečkova 1935/12, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
T : +420 596 123 913, M: +420 721 770 545
E: elektra@ostravainfo.cz
Pondělí – Pátek 7:30–18:00
Sobota 7:30–12:00

Pobočka Přívoz
Adresa: Nádražní 365/196, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
T : +420 596 136 218
E: privoz@ostravainfo.cz
Pondělí – Neděle: 7:00–19:00

Pobočka Věž
Adresa: Prokešovo náměstí 1803/8, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
T: +420 599 443 096; M: +420 602 712 920
E: vez@ostravainfo.cz
listopad – únor: po-ne 9:00 – 17:00
březen -říjen: po-ne 9:00 – 19:00

Pobočka Svinov
Adresa: Peterkova 90/12, 721 00 Svinov
T : +420 597 310 174 M: +420 724 166 034
E: svinov@ostravainfo.cz
Pondělí – Neděle: 7:00–19:00

Pobočka Letiště
Adresa: Příletová hala Letiště Leoše Janáčka, Mošnov 401, 742 51
T: +420 558 272 419 M: +420 724 166 928
E: letiste@ostravainfo.cz
Po: 8:30 – 16:00
Út: 8:30 – 18:30
St: 8:30 – 16:00
Čt: 8:30 – 18:30
Pá: 8:30 – 16:00
So – Ne: zavřeno

Pobočka Karolina
Adresa: Jantarová 3344/4, 702 00 Moravská Ostrava
T: +420 727 813 656
E: karolina@ostravainfo.cz
Pondělí-Neděle: 10:00–19:00

Infocentrum Poruba

Adresa: Hlavní třída 583/105, 708 00 Ostrava-Poruba
Otevírací doba: 8:00–18:00 (pondělí až pátek)
Telefon: 599 480 999, 720 735 340
E-mail: infocentrum@moporuba.cz
více informací na webu

Městské informační centrum Havířov

nám. Republiky 7
736 01 Havířov – Město
tel. 597 317 235, 597 317 236
email: info@havirov-info.cz
více informací na webu

Cool Ticket

Nákup vstupenky
Po jednoduché registraci se přihlaste do systému, vyberte si požadované představení a po vstupu do košíku se Vám zobrazí způsob doručení „Cool ticket“. Po úspěšné platbě se zákazníkovi zobrazí obrazovka s potvrzujícími údaji a aktivačním kódem vstupenky pro případy manuální synchronizace. Pakliže máte již staženou aplikaci Cool Ticket a v ní vyplněný email, tak se mu na obrazovce telefonu zobrazí notifikace o doručené vstupence. Po vstupu do aplikace se zobrazí údaj o nové vstupence a uživatel si jí stáhne do aplikace. Pokud zákazník neměl před nákupem staženou aplikaci a tím pádem ani vyplněný email, tak může vstupenku manuálně přidat v úvodní obrazovce Cool Ticket. Po kliknutí na ikonu (+) vyplní aktivační kód, který byl součástí rekapitulace objednávky a potvrzujícího emailu. Po úspěšném zadání kódu se vstupenka stáhne do aplikace.

Kontrola vstupenky
Kontrola Cool Ticket funguje na stejném principu, jako kontrola běžné papírové vstupenky. Zákazník předloží Cool Ticket při vstupu do sálu, uvaděč vstupenku zkontroluje a poté kliknutím na útržek znehodnotit vstupenku „odtrhne“. Ke kontrole není třeba internetové připojení.

Aplikaci lze stáhnout na následujících odkazech:
iOS – https://itunes.apple.com/…/id557970093
Android – https://play.google.com/…apps/details?…

eVstupenka

Nově nabízíme možnost koupě eVstupenky s platbou převodem nebo přes platební bránu. Můžete si tak lístky na Vaše představení zakoupit přímo z pohodlí domova.

Návod
Ke koupi eVstupenky budete navedeni přes možnost Rezervovat vstupenku. Zaplatit můžete přímo přes platební bránu (Gb webpay) – tuto volbu doporučujeme, jedná se o bezpečný a nejrychlejší způsob. Další variantou je platba převodem na náš účet. Obdržíte potvrzovací e-mail s proklikem na seznam Vašich rezervací. Po připsání Vaší platby na náš účet si budete moci vytisknout eVstupenku právě z tohoto seznamu Vašich rezervací.

Podmínky
Již zakoupené eVstupenky nelze vrátit, ani vyměnit. Za ztracené eVstupenky není poskytována žádná náhrada. Uschovávejte eVstupenku proti zneužití na bezpečném místě. Padělání eVstupenky je trestné. Dodatečnými úpravami se eVstupenka stává neplatnou Důležité upozornění Dům kultury AKORD neodpovídá za potíže způsobené neoprávněným použitím či zkopírováním eVstupenky. Vstup na představení bude umožněn pouze na základě té eVstupenky,která bude předložena ke kontrole jako první. Při jakémkoli dalším předložení eVstupenky nebo její kopie nebude k takto předložené eVstupence nebo její kopii přihlíženo jako na platnou eVstupenku a na tomto základě nebude povolen vstup na akci a to bez ohledu na to, kdo ji předloží Držitelé eVstupenky jsou povinni řídit se pravidly stanovenými pořadatelem akce. Změny v programu a účinkujících jsou vyhrazeny. V případě zrušení akce je třeba uplatnit nárok na vrácení vstupného na prodejních místech.

Reklamační řád
1. Prodej vstupenek na kulturní akce je zajištěn přes počítačový program Colosseum firmy Perfect System. Vstupenky je možno zakoupit jak v informačním centru v DK Akord, tak v prodejnách Ostravského informačního centra. Zakoupené vstupenky se nevracejí ani nevyměňují. V případě uhrazení vstupenky v internetovém obchodě (vstupenka uhrazena kreditní kartou nebo bankovním převodem) se nárok na vrácení vstupného uplatňuje přímo v obchodním oddělení DK Akord.

2. Pokud pracovníci DK zjistí před zahájením kulturní akce, že existuje závažná příčina, proč nelze kulturní akci uskutečnit, budou informovat návštěvníky o vzniklé situaci a akce za těchto okolností může být zrušena. Za prodané vstupenky budou vráceny peníze zpět. Návštěvníkům bude nabídnuta možnost uskutečnění akce v náhradním termínu či jiná kompenzace dle domluvy.

3. Připomínky, které se týkají provozu DK (teplo v prostorách DK, rozbité či ušpiněné sedačky apod.) se nahlašují v Informačním centru.

4. V případě jakéhokoliv nebezpečí v prostorách DK Akord je třeba se řídit pokyny uvaděček a pracovníků DK, kteří postupují podle zpracovaných směrnic, které jsou v IC.


Zpět


 
Odběr novinek

Odběr novinek
Chcete si objednat pronájem? Kontaktujte nás!











„V souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004Sb. o některých službách informační společnosti, a to až do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace nadále zasílány“.

Máte dotaz nebo jen vzkaz pro nás?
Neváhejte se na nás obrátit!










„V souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004Sb. o některých službách informační společnosti, a to až do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace nadále zasílány“.