TATARÁK NA EX

datum: 13. 06. 2019 – 19:00
vstupné: 250, 300 a 350 Kč

Syrový tatarák se nejlépe podává za studena, poctivě naškrábaný a s notnou dávkou pikantního pepře a štiplavé cibule stejně jako sarkastická, ještě syrová stand up comedy Milana Šteindlera!

Krutě upřímné představení pro všechny, kdo ztratili iluze o světě i o životě, ale stejně jako hlavní protagonisté se nebojí realitě hrdě tlemit do ksichtu.

Tatarák na EX vznikl u piva. Po pár půllitrech se Milanovi a Jiřímu Antonínovi v hlavě začal rodit nápad na představení, které by divákům přímo z kuchyně naservírovalo nejdůležitější potřeby člověka 21. století: cigára, chlast, drogy a sex, podpořené všudypřítomnou depresí. Zmíněné ingredience se krásně smísí do božsky ochuceného tataráku, který ocení i největší fajnšmekři naší doby. Ale bacha, musíte ho dát na EX!

Scénář: Milan Šteindler a Jiří Antonín Trnka;

Účinkují: Milan Šteindler a Vojtěch Záveský

Režie: Jiří Antonín Trnka

Hudba: Vojtaano,

Výprava: Jan C. Löbl

Produkce: Agentura Point (která během posledních 15 let pobavila už milion diváků úspěšnou komedií Caveman)






Zpět


 
Odběr novinek

Odběr novinek
Chcete si objednat pronájem? Kontaktujte nás!











„V souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004Sb. o některých službách informační společnosti, a to až do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace nadále zasílány“.

Máte dotaz nebo jen vzkaz pro nás?
Neváhejte se na nás obrátit!










„V souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004Sb. o některých službách informační společnosti, a to až do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace nadále zasílány“.